VITSIT: Myyjä vaatii todisteita – asiakkaan kosto on ällöttävän suloinen
Tähän on tultu, hyvässä ja pahassa. Kaupassakin pitää alkaa todistelemaan, että millä asialla ollaan.
Tähän on tultu, hyvässä ja pahassa. Kaupassakin pitää alkaa todistelemaan, että millä asialla ollaan.
Kai minä vielä yhden voin ottaa. Tuo lause on kuultu monen suusta, moneen kertaan. Tällä kertaa kuperkeikkaäljyn...
Jos homma näyttää tältä, niin stoppi, totaalinen stoppi ja homma muiden käsiin. Tässä voi käydä vielä huonosti.
Joskus unohtaa ostaa maidon ruokakaupasta ja joskus unohtaa ettei ole asuntoa. Tekevälle sattuu ja tapahtuu.
Niin käsittämätön tarina, ettei kansa tätä purematta niele. Nyt vaaditaan vähintään todisteita ja ihmetekoja.
Kaikenlaisia kommelluksia sitä on sattunut yhdelle sun toiselle, emutta kyllä tämä menee kärkipäähän. Kuinka paljon...
Kaikkea ei pidä mennä näköjään kääntämään ja julkaisemaan. Homma voi johtaa ulkoruokintaan.
Sitä kun yrittää olla omissa oloissaan ja huomaamaton, niin ei se vaan aina onnistu.
Tämä on kyllä karua luettavaa. Ei ehkä ole oikea tapa näistä asioista julkisesti avautua.
Pohja se on äitinkin kaivossa, kun teini natisuttaa sänkyä yöstä toiseen. Pystyykö tässä edes nukkumaan?